Splošni pogoji

1. Uvodna opredelitev:
Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti strank naročnika in ponudnika storitev Laboratorijski sistemi d.o.o.
Ponudnik storitev si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev. Splošni pogoji poslovanja pričnejo veljati z dnem: 01.03.2018.

2. Osnovni podatki kontrolnega organa:
Tip: Kontrolni organ tipa C
Številka kontrolnega organa: K-050
Naziv: LABORATORIJSKI SISTEMI D.O.O.
Sedež: Prečna ulica 9. b, 2000 Maribor
Kraj opravljanja dejavnosti: Plinarniška ulica 9, 2000 Maribor
Matična številka: 2240254000
Davčna številka: SI10729879
Telefon: 02 2522844
E-pošta: info@laboratorijski-sistemi.si

3. Delovni čas:
Od ponedeljka do petka od 7.00 do 15.00 , razen ob praznikih.

4. Obseg in področje dela:
Podjetje je registrirano za dejavnosti tehničnega preizkušanja in analiziranja. Področja dela so:
– redne in izredne overitve mehovih plinomerov v merilnem območju od 15l/h do 40m3/h,
– redne in izredne overitve ultrazvočnih plinomerov v merilnem območju od 40l/h do 10m3/h na merilni opremi  ELSTER QF40 in QF40-1S
– overjanje korektorjev volumna plina
– kontrola plinovodnih napeljav

5. Usposobljenost:
Usposobljenost kontrolnega organa dokazujemo z:
Akreditacijsko listino K-050
Prilogo k akreditacijski listini K-050

6. Naročanje storitev:
a. kontrole mehovnih plinomerov in korektorjev volumna plina
Na podlagi Pravilnika o postopku overitve meril (Ur. List RS, št 82/2008) naročnik poda izpolnjeno ZAHTEVO ZA OVERITEV MERILA, katere priloga je SEZNAM MERIL K ZAHTEVI ZA OVERITEV MERIL.
b. kontrole plinovodnih napeljav
Naročanje storitev kontrole poteka na podlagi predhodnega povpraševanja po elektronski pošti info@laboratorijski-sistemi.si.

7. Prevzem in izdaja plinomerov in korektorjev  
Prevzem se vrši med delovniki od ponedeljka do petka med 07.00 in 15.00 na lokaciji Plinarniška ulica 9 v Mariboru.

8. Ponudba in cene storitev:
Ponudbo izdela podjetje na podlagi povpraševanja naročnika, katera je osnova za sklenitev pogodbe o izvajanju storitev. Cena storitve se določa v skladu z veljavnim cenikom ponudnika.

9. Splošne določbe
9.1 Posredovanje informacij iz področja kontrole plinomerov in korektorjev volumna plina
Kontrolni organ posreduje informacije v zvezi s predmeti kontrole brez posebnega obveščanja naročnika le Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo/Uradu za meroslovje. Za vse morebitne druge informacije, ki bi jih zahtevali državni organi, katerakoli fizična ali pravna oseba, predhodno o tem obvesti naročnika.

9.2 Pritožbe in prizivi
Postopek za obravnavanje prizivov
Priziv na merilni rezultat vloži stranka v pisni obliki preko pošte ali na sedežu podjetja. Vsak priziv prejme najprej vodja laboratorija/tehnični vodja. Ta v sodelovanju z odgovorno osebo kontrolnega organa prouči upravičenost priziva. Kontrolni organ opravi izredni pregled. Dobljeni rezultati izrednega pregleda se primerjajo s predhodnimi, na podlagi katerih je stranka vložila priziv. Naročnik je o rezultatih izrednega pregleda pisno obveščen najkasneje v 8 dneh. V primeru zavrnitve in ponovnega priziva naročnika obravnava le-to na drugem nivoju direktor podjetja. Odločitev, ki se posreduje pritožniku oz. prizivniku sprejme ali pregleda in odobri posameznik, ki ni bil vključen v zadevne prvotne aktivnosti kontrole. Naročnik je o odločitvi na drugi stopnji obveščen najkasneje v 14 dneh. Negativni odgovor omogoča naročniku priziv na tretjo stopnjo – arbitražo. Ta rešitev je mogoča, če je na razpolago plinomer za pregled v arbitražnem ali referenčnem laboratoriju. Referenčni laboratorij mora biti med naročnikom in laboratorijem za overjanje plinomerov predhodno pisno dogovorjen (ob sklenitvi pogodbe ali prejemu naročila). Če plinomera ni več na razpolago, je možen dogovor z naročnikom o pregledu zapisov o sporni kalibraciji/overjanju s strani strokovnjakov dogovorjenega referenčnega laboratorija.

Postopek za obravnavanje pritožb
Pritožbo vloži stranka v pisni obliki preko pošte ali na sedežu podjetja. Pritožbo najprej prejme vodja/tehnični vodja, kateri vodi pritožbeni postopek. Ta na podlagi vrste pritožbe preuči upravičenost pritožbe. Stranka v roku 8 dni prejme pisni odgovor. V kolikor se stranka ne strinja z ugotovitvami se stranko datumsko obvesti o terminu na katerem se skuša doseči soglasje. Vodja laboratorija/tehnični vodja vodi zapisnik sestanka. Če dogovor ni možen je za nadaljnje spore pristojno sodišče v Mariboru.

Piškotki

Spletna stran podjetja deluje s pomočjo t.i. piškotkov (angl. cookies), ki so pomembni za zagotavljanje spletnih storitev, uporabljajo pa se za shranjevanje podatkov o stanju posamezne spletne strani, za pomoč pri zbiranju statistik o uporabnikih in obiskanosti spletnega mesta itd. Ob vstopu na spletno stran se na napravo naložijo samo tisti piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje spletne strani (npr. za nakupovalno košarico). Ostali piškotki se bodo naložili samo s posameznikovo privolitvijo. Nastavitve lahko posameznik kadarkoli spemeni in piškotke izbriše (navodila se nahajajo na spletnih straneh posameznega brskalnika).

Spletna stran uporablja naslednje piškotke:

Ime piškotka Čas trajanja Funkcija
_ga 2 leti Uporablja se za razlikovanje med uporabniki.
_gid 24 ur Uporablja se za razlikovanje med uporabniki.
_gat 1 minuta Uporablja se za uravnavanje dostopov do spletne strani.
_gali 24 ur Izboljšana dodelitev povezav